hej wszystkim GOOD ludziomm

hmmm...całkiem normalnie a jednak nie całkiem zakrencony świat który nie zawsze jest taki jak byśmy chcieli

czwartek, 22 lipca 2010

Hm ... Wesołe obrazki !

Więc dopadła mnie straszna nuda . Postanowiłam dodać kilka śmiesznych obrazków XD



Śmieszne miejscowości







Nawet Niezłe XD XD XD

nuda:(

nuda nas poprosyu rozwala dlatego niedlugo nakręcimy pierwszy sjuaśny odcinek!
a to kilka moich sprawdzonych pomysluw jak walcyc z nudom:
1.Chodze po szklach Tatr i zalepiam dziury sylikonem
2.rowerowanie
3.walenie(Oczywiście mam na myśli walenie postów)
4.lets go na podryw!
5.Idź obierać ogórki
6.Babski wiecorek ploteczki
7.zakupocholikowanie
8.pzemeblowanie pokojju
9.Piczniczek
10.a od czego namioćik?!
11.na lodziwisko
12.wypad na sanki!
bozdro!!!






 

Wycieczka !

Jak wtedy :                                                                   Czerwone - Ja
Fioletowe - Marta
Niebieskie - Ola
Różowe - Agatka
Czarne - Martyna ( number 2 )
Szare - Marcelina

Z cyklu ,, Mądrości Warzywniaka "

Ok ! Razem z Marta postanowiłyśmy Robić ten temat co tydzień ... Ekhem .. Co tydzień w tym temacie będzie coś innego ( mam nadzieję ) .
Więc Lejdis i Dżentelman zapraszam na Mądrości Warzywniaka !

Ta sytuacja miała miejsce na szkolnej stołówce kiedy Ja , Marta i Klaudia jadłyśmy obiadek XD
Przysiedli się tacy jedni idioci Świstak , Fiflak i Jabol ( pseudo ) . Nasza droga Klaudia właśnie zajadała kotleta. Durni idioci gadali , gadali , gadali i gadali , a ona jadła i jadła i jadła i jadła aż w końcu powiedziała ,, Macie tego samego kotleta " ? . . . . . Zamilkliśmy ! Az po 30 sekundach zaczęliśmy się śmiać . I biedna Klaudia ! Idioci myśleli , ze chodzi jej o kotleta z ciała i kości . Biedny Klaudiusz odtąd dostała przydomek ,, KOTLET lub SCHABOSZCZAK ...

Historia oparta na prawdziwych wydarzeniach w roku 2010 XD

A oto zakończenie roku szkolnego XD Moja koffana klasa ( moja i Marty XD )







Był to wypad gdzie s w okolice jakiejś wsi . Nawet nie wiem gdzie :p